راز شب

کاروان چون گیسوی پریشان دختری
برشانه های لخت زمین تاب میخورد
خورشید رفته رفته گرمای خود را
به نفسهای داغ شب می سپرد
دور از نگاه خیره من،ساحل جنوب
افتاده بر سینه آب نقش نور ماه
                                                 شب با هزاران چشم سیاه،پر ز خون
                                                 سر میکشد به بستر عشاق بی گناه
                                                 نیزار خاموش و یک مرغ ناشناس
                                                هر دم ز عمق تیره آن ضجه می کشد
                                                 مهتاب میدود که ببیند در این میان                                                                   مرغک میان پنجه وحشت چه میکشد
   بر آبهای ساحل نقش سایه نخل
                                                می لرزد از نسیم هوسباز نیمه شب
آوای گنگ همهمه قوباغه ها
پیچیده در سکوت پر از راز نیمه شب  

         

برای او که بیش از همه دوستش دارم

تو عشق من هستی
                     تمام افکارم را درک میکنی
کارهایم را درک میکنی
                     با تو بودن شادی آور است
پر ز هیجان هستی
                     نیرومند*مهربان*باهوش
  راستگو*بااحساس و خلاق
                     تو همانی که زندگیم را به دستانش می سپارم
تو همانی که میخواهم همیشه در کنار او باشم
                                             تو عشق من هستی   

(بی تو همچون برگ پائیزم                               که می لرزدو میریزد
                 کسی در این درختستان سراغ از من نمیگیرد
                                        نمیپرسد
نمیخواهد بداند کیست می نالد                           و من بی تو
                           چو شمعم که میگرید چو میسوزد
اگر باشی کنار تو آرام میگیرد و میسوزد
                              و قلبم در تپیدن های تحمیلی           
چو باشی صادقانه می تپد                            امید میگیرد...
                                                         

عاشقانه همراه من گام بردار...


عاشقانه همراه من گام بردار
به من از آن بگو که توان گفتنش به دیگری را نداری
با من بخند ختی آن گاه که احساس حماقت میکنی
با من گریه کن آن گاه که در اوج پریشانی هستی
تمام زیبایی های زندگی را با من شریک باش
و در کنار من با تمام زشتیهای زندگی ستیزکن
 با من رویا هایی را بیافرین تا به دنبال آنها رویم، در شادی هر چه میکنم شریک باش
برای رسیدن به آرزو های مان یاریم کن ،با آهنگ عشقمان با من برقص
بیا در سراسر زندگی در کنار هم گام برداریم
بیا تا ابد در هر قدم از این سفر یکدیگر را عاشقانه در آغوش گیریم
                                     
   ((دیدتم که تو دریایی و من رود شدم
                                                      
                                                     در وسعت چشمان تو محدود شدم
     آن روز که در آتش عشق
افتادم
                                                        سرسبز تر از آتش غرورشدم))  

                                     ((سکوت،عاشق شنیدن است))