تولد مبارک

تولد تولد تولدت مبارک لابد می پرسید تولد کی بذارید من بهتون میگم همتون میشناسیدش امروز تولد یه دوستی که من ۳ سال میشناسمش آره درست حدس زدید امروز تولد بلاگ اسکای دوست عزیزم من از طرف خودم و  آسمان آبی سرزمینم تولدت را تبریک میگویم                                                                            تولد تولد تولدت مبارک

                                  دل من روی زمین

                                  دل تو تو آسمونه                                                               قلمم رو خط کاغذ                                            مینویسه تا بدونی

                               آنقدر دوست دارم من

                                که فقط خدا میدونه

                                بیا یه عهدی ببندیم

                                ببینیم کدوم یک از ما

                                 تا ته دفتر میمونه