آمدن تو چه زیباست

امشب از آسمان دیده تو                                 روی شعرم ستاره می بارد        
در زمستان دشت کاغذها                                پنجه هایم جرقه می کارد
                                     آمدن تو چه زیباست
آری آغاز دوست داشتن است                         گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم                                که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی چرا هراسیدن                               شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند                         عطر خواب آور گل یاس است
آه بگذار گم شوم در تو                                   کس نیابد دگر نشانه من
دانی از زندگی چه می خواهم                      من تو باشم...تو...پای تا سر تو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق خدایی است،خدایی که جهان را امنیت میبخشد
آن که عشق را نیابد هیچ نمیابد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امروز هم از خواب بلند شدم... اما آسمان امروز رنگ دیگر دارد به کنار پنجره رفتم
نسیم با دستان سردش صورتم را نوازش میکرد و از لابه لای هزار تار عبور میکرد
چشمانم را آرام باز کردم پیچکها با هزاران چشم سبز مرا نظاره میکردند
 آری امروز روز آمدن توست و چه زیباست روز آمدن تو
                                                                                       ( تقدیم به یک دوست)

                    

عشق.

ای شب از رویای تو رنگین شده                    سینه از عطر توام سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش               شادی ام بخشیده از اندوه بیش
همچو بارانی که شوید جسم خاک                    هستی ام ز آلودگی ها کرده پاک
  از تپش های تن سوزان من                               آتشی در سایه مژگان من
با توام دیگرز دردی بیم نیست                           هست اگر،جز درد خوشبختیم نیست
                                ای دو چشمانت چمنزاران من
                                داغ چشمت خورده بر چشمان من
بیش از اینت گر که در خود داشتم               هر کسی را تو نمی انگاشتم

آه،ای با جان من آمیخته                              ای مرا از گور من انگیخته
چون ستاره، با دو بال زرنشان                      آمده از دور دست آسمان
                                 ای به زیر پوستم پنهان شده
                                همچو خون در پوستم جوشان شده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      
تو را دوستت دارم..................
تو را من به اندازه آسمان دوست دارم
تو را چون گذرگاه پروانگان دوست دارم
تو را دوست دارم و تاوانش هر چه باشد باز هم تو را دوست دارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گر جمله ی آفاق همه غم بگرفت              بی غم بود آن که عشق محکم بگرفت
یک ذره نگر که پای در عشق بکوفت         و آن ذره جهان شد و دو عالم بگرفت
                    

کریسمس...

اول از همه کریسمس به همه تبریک میگم مخصوصآ به دوستای مسیحی خوبم که الان بیشترشون خارج از ایران هستند

ـ در جشن کریسمس،سرگردان و همسرش به ارزیابی سال رو به پایان نشستند.
هنگام شام در تنها رستوران روستایی  در کنار کوه های پر ز کاج،سرگردان شروع
کرد به شکوه از موضوعی که مطابق میل اش پیش نرفته بود .
همسرش به درخت کریسمسی خیره شد که زینت بخش رستوران بود.سرگردان
فکر کرد او دیگر به این مکالمه علاقه ای ندارد،و موضوع را عوض کرد.
گفت:چراغ های روی درخت قشنگ نیستند؟
همسرش پاسخ داد: قشنگند. اما اگر از نزدیک نگاه کنی،میان ده ها لامپ،  تنها
یکی سوخته است.
ـ  به نظرم می رسد به جای دیدن ده ها برکتی که سال گذشته تو را روشن
 ساخته اند، به تنها چراغ سوخته ای توجه میکنی که هیچ چیز را روشن نمی کند
ــــــــــــــــ
عاشق شو
زندگی بدون عشق چونان با غی بی آفتاب است
آگاهانه عاشق شدن و معشوق بودن
گرمی بخش و غنای زندگی است