تقدیم به یک فرشته

زمین و آسمان لرزید                                         نورانی شد شهر پیغمبر

روشن شد خنده ستاره                                    باز شد عرش خدا در شب

ماه خندید                                                        روشن شد خاک زمین از او
                               
                           از عرش خدا فرشته ای آمد

شادان شده زین روز شعف حضرت زهرا (ص)

کز رحمت و لطف خداوند تعالا                            روشن شده از روی پسر خانه مولا

ای اهل ولا
                    عید مبارک
روز مبارک چهارم شعبان المعظم روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چون تویی جانان من
                           جان در ره باید سپرد

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام
منم تبریک می گم این روزای خیلی قشنگ رو
نازنین مهربونم ممنون که به من سر زدی
موفق باشی همیشه

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ق.ظ

میرود سقای دشت کربلا
تا کند در راه دل جان را فدا
نور ایمان میرود
از بحر قرآن میرود
سلام نازی جون
خوبی؟
منم این روز عزیز و میمونو به شما تبریک میگم
ایمیدوارم همیشه در پناه ابالفضل پایدار باشی
بای

... من خودم و سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ق.ظ

منم تبریک میگم (:

حامد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ http://hkh.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه به من سر بزن تبادل لینکم کنیم مرسی
ما که توقع نداریم.............
ما که توقع نداریم دنیا به کاممون بشه

امید پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

خیلی از این مردم چون علف پای گیلاس آفرینش روییده اند . و خداوند از خلق این خلایق متاسف است دیروز عزراییل را دیدم . با همان کیف پستچی مآبش . پر از قبض روح . و به سراغ مشترکین می رفت . مصرف عمر من بالا رفته است . خیلی زود نوبت من می شود . ....


سلام وبلاگ قشنگی دارین . از شعر های سید علی صالحی هم استفاده کنین . وبلاگ شما رو پر بارتر می کنه . امیدوارم ادامه بدین . موفق باشین

سامان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.sinsainet.blogsky.com

سلام
از این روزهای زیبا تا دلت بخواد فراونه ماهم اعیاد شعبانیه رو به شما نازنین خانوم تبریک میگیم امید واروم در راهت ثابت قدم باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد